Samsung MM-E430D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MM-E430D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

maarten.schut 04-04-2014
Geschreven voor: Samsung MM-E430D

Dit is een echt Samsung apparaat: Het kan van alles, maar het werkt niet of is lastig in te stellen en niet intuïtief. Het instellen van voorkeuze zender van de radio is bijvoorbeeld erg lastig.

De cd/dvd speler maakt redelijk veel geluid, zodat bij lage volumes dit de overhand heeft. De ipod/iphone compatibiliteit is niet goed. Mijn oude ipod mini past niet, de iphone 3GS past wel, maar herkent hij niet goed en de laatste iphone heeft een ander connector.

Ik kocht dit apparaat omdat er een wekfunctie op zit. Èèn van de dingen die ik niet ingesteld krijg. Zonder boekje is dit apparaat lastig te bedienen/in te stellen.

Ad uit Geldrop 05-10-2013
Geschreven voor: Samsung MM-E430D

Samsung MME430 is een veelzijdige Hifi set met veel mogelijkheden. Dit kleine apparaat laat via de 2x60W boxen een vol helder geluid horen. Ik ben zeer tevreden met de aankoop en kan hem aan iedereen aanbevelen.

De muziek klinkt diep en vol, ook in de lage tonen (Power Bass aanwezig). Het toestel heeft een FM-tuner en een RDS-tuner. Er zijn 15 voorkeurzenders in te programmeren. Er zijn 17 equalizerinstellingen voor elke muzieksoort. Door geschiktheid voor iPod en iPhone en door de aanwezigheid van scart, HDMI Blue totth, ARC, MP3-maker, cd-rippen, enzovoort is dit een Hifi set met vele mogelijkheden. Kijk voor de veelzijdigheid van dit apparaat op internet bij Samsung MME430D specificaties.
Ik vind de scherpe prijs in verhouding met de goede kwaliteit opmerkelijk. De Samsung MME430D is een lust voor het oor en een plezier voor de portemonnee.